BenjinMesin pembukaan lembaran automatikKerosakan yang sering dihadapi

  • masa pelepasan:2024-03-30 13:43:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:162
  • Penerangan pantas:

    Benjin,Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan mode

Kandungan artikel

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

Semasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.

BenjinPerbezaan antara lif rumah dan lif awam biasa ialah fokus lif rumah dan lif awam biasa berbeza, dengan beberapa indikator dikurangi secara signifikan. Contohnya, kapasitas muatan lif rumah tidak melebihi kg, yang jauh lebih rendah daripada lif awam biasa. lif rumah tidak perlu mempertimbangkan isu aliran penumpang,BenjinPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminum,BenjinPlatform penangkapan hidraulik tahap, dan kelajuan angkat lebih lambat, memastikan keselamatan. Kelajuan angkat biasanya antara , hingga , m/ s, dan berjalan dengan lancar.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

AmaliasKurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing penggunaan tenaga lebih berkurang.

Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif, bekalan tepat waktu syarikat profesional, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!


BenjinMesin pembukaan lembaran automatikKerosakan yang sering dihadapi



Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur,BenjinLif kecil rumah tangga suai, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Pusat pintu terpecah. daun pintu ditengah dan terpisah, dengan efisiensi pembukaan dan penutup tinggi, biasanya digunakan untuk penumpang dan lif kargo: pintu pembukaan sisi. Semua pintu terbuka dan dekat dengan satu sisi, dengan terbuka besar, biasanya digunakan sebagai pintu terpisah lurus untuk lif kargo dan lif katil hospital. Jangan menguasai ruang kabin, sehingga lif boleh mendapatkan lebar pintu besar lebar lif kargo dan lif kargo sama dengan lebar dalam kabin.

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

Pengurusan jujurUntuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.


BenjinMesin pembukaan lembaran automatikKerosakan yang sering dihadapi



Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Konsultasi bebasPulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Apabila memakai sepatu tinggi, berhati-hati untuk tidak melangkah pada ruang antara pedal, kerana tidak memakai kasut lebih mungkin akan dicekik oleh piring gigi.

Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

BenjinLif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.


BenjinMaklumat produk lain
  • VarpalotaTrain boarding bridgeApakah faktor kerja

    VarpalotaTrain boarding bridgeApakah faktor kerja

  • VenrayJembatan memuatkan bekasPenyerahan produk yang mengelirukan

    VenrayJembatan memuatkan bekasPenyerahan produk yang mengelirukan

  • VenrayPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaApa persembahannya

    VenrayPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaApa persembahannya

  • VenrayHarga pemutar hidraulikCara mempromosikan perindustrian dengan cepat

    VenrayHarga pemutar hidraulikCara mempromosikan perindustrian dengan cepat

  • AligudarzPengubah kotak kuasa anginPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya

    AligudarzPengubah kotak kuasa anginPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya

  • MateraPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaKeperluan pembangunan

    MateraPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaKeperluan pembangunan

  • MateraTruck boarding bridgeCara mengurangkan keparahan kemalangan

    MateraTruck boarding bridgeCara mengurangkan keparahan kemalangan

  • KisvardaJembatan naik bergerak hidraulikBagaimana untuk memberitahu

    KisvardaJembatan naik bergerak hidraulikBagaimana untuk memberitahu

  • segera:Peringatan: Maklumat BenjinMesin pembukaan lembaran automatikKerosakan yang sering dihadapi memberi anda BenjinMesin pembukaan lembaran automatikKerosakan yang sering dihadapi oleh syarikat kami, perkhidmatan BenjinMesin pembukaan lembaran automatikKerosakan yang sering dihadapi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BenjinMesin pembukaan lembaran automatikKerosakan yang sering dihadapi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BenjinMesin pembukaan lembaran automatikKerosakan yang sering dihadapi. BenjinMesin pembukaan lembaran automatikKerosakan yang sering dihadapi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BenjinMesin pembukaan lembaran automatikKerosakan yang sering dihadapi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!