BenjinJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

  • masa pelepasan:2023-12-31 15:56:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:574
  • Penerangan pantas:

    Benjin,BenjinLif rumah.,Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam K

Kandungan artikel
BenjinLif rumah.,

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan, belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri, dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.

BenjinPenumpang memakai rok panjang dan mengikat sandal semasa mengendarai di escalator patut cuba untuk berdiri sedikit di tengah-tengah escalator untuk mencegah kasut dan pakaian daripada ditarik ke escalator dan menyebabkan bahaya, dan untuk mencegah rok atau seluar daripada terjebak.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

IvanovoButang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.


BenjinJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri



[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

Faktor untuk dipertimbangkan bila memilih lif rumah tangga: . Keselamatan. Secara umum, lif markah mesti mempunyai ujian pihak ketiga, dan lif yang telah diperiksa oleh organisasi profesional adalah selamat, dipercayai, dan dijamin untuk digunakan dengan tenang fikiran. Selain itu,BenjinResidential use of indoor elevators in duplex buildings, apabila memilih untuk membeli lif villa, penting untuk memahami komponen keselamatan dan konfigurasi lif ini. Peralatan keselamatan penting di lif villa termasuk bekalan tenaga sandar dan panggilan kecemasan di luar sistem telefon untuk memastikan keselamatan pengguna peribadi di lif.

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan, belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.

Hasil ujianWhen encountering this situation, and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.


BenjinJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri



Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Di mana saya boleh mencarinya?Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

Jenis dan parameter utama lif merujuk kepada jenis lif,BenjinLift rumah villa jenis trek, jenis, kaedah, kaedah seret, bentuk pintu, bentuk bilik mesin, dll.

Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

BenjinKebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

Keukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai, pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.


BenjinMaklumat produk lain
  • CaenVehicle boarding bridgeHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawah

    CaenVehicle boarding bridgeHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawah

  • RolandoJembatan naik bimbit ForkliftProfesionalisme apa yang hendak digunakan

    RolandoJembatan naik bimbit ForkliftProfesionalisme apa yang hendak digunakan

  • RolandoPlatform angkat bimbitArahan pembaikan dan penyelenggaraan

    RolandoPlatform angkat bimbitArahan pembaikan dan penyelenggaraan

  • RolandoJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaCiri-ciri kesan pelindung

    RolandoJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaCiri-ciri kesan pelindung

  • BorazjanPengubah kotak tenggelam minyakDi mana kelebihan utama

    BorazjanPengubah kotak tenggelam minyakDi mana kelebihan utama

  • Lapangan Terbang FrankfurtPlatform penangkapan diri hidraulikMasalah apa yang harus diberi perhatian

    Lapangan Terbang FrankfurtPlatform penangkapan diri hidraulikMasalah apa yang harus diberi perhatian

  • Lapangan Terbang FrankfurtVehicle mounted boarding bridgeCara terbuka yang betul

    Lapangan Terbang FrankfurtVehicle mounted boarding bridgeCara terbuka yang betul

  • ZawelcheJembatan naik bimbit ForkliftPelbagai syarat permohonan

    ZawelcheJembatan naik bimbit ForkliftPelbagai syarat permohonan

  • segera:Peringatan: Maklumat BenjinJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri memberi anda BenjinJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri oleh syarikat kami, perkhidmatan BenjinJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BenjinJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BenjinJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri. BenjinJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BenjinJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!