BenjinPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam

  • masa pelepasan:2024-03-07 14:19:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:193
  • Penerangan pantas:

    Benjin,Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke

Kandungan artikel

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi,BenjinPlatform penangkapan trek, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

BenjinFungsi valv overflow bagi platform pembangkit jenis trek panduan adalah untuk melindungi sistem hidraulik daripada kerosakan tekanan yang berlebihan. Ia biasanya ditempatkan di dalam stesen pam, dengan valv penyesuaian di satu sisi. Perhatian semua orang, hanya menyesuaikan valv relief boleh berbahaya jika tekanan di dalam silinder minyak atau paip minyak terlalu tinggi, beberapa situasi mungkin berlaku. If there is a problem with the fixed lifting platform equipment, it is necessary to communicate with the manufacturer in a timely manner and not easily adjust the overflow valve of the fixed lifting platform. When is it necessary to adjust the overflow valve of the fixed lifting platform?

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.


BenjinPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan



Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui tekanan tinggi, ia mesti dibuang dengan segera.

Kaedah pemasangan: Tiada pemasangan lubang dasar (langsung ditetapkan pada tanah aras beton C, dengan tebal beton tidak kurang dari mm)

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Rekomendasi kata mulutBerikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.


BenjinPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan



Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Raka TandaKonfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan dll.,BenjinTrailer folding arm lifting platform, mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

However, large welded structural components have the characteristics of complex morphology, large weight, large differences in residual stress size and distribution, and it is difficult to achieve good results using ordinary vibration aging technology. Therefore, it is crucial to develop a reasonable process. Therefore, they found Nanjing Juhang and our JH- vibration aging equipment, and requested us to develop a complete vibration aging process.

Terdapat banyak ralat operasi, dan disebabkan pemahaman tidak cukup struktur dan prestasi mesin (terutama untuk operator baru), ia mudah menyebabkan kerosakan dan bahkan kemalangan mekanik disebabkan ralat operasi. Bagaimana menghitung lif kargo yang mengangkat? lif kargo yang mengangkat adalah peralatan mekanik yang berat yang boleh menggunakan butang sistem secara manual untuk menyelesaikan pemindahan barang ke atas dan ke bawah. Tinggi lif kargo yang mengangkat berbeza dari meter hingga meter, ia boleh dibahagi menjadi: Lift kargo jenis garpu gunting dan lif kargo jenis kereta api panduan. Lift jenis kereta api panduan adalah lif kargo jenis garpu bukan garpu gunting terutama digunakan untuk pengangkutan barang antara lantai pekerjaan, pekerjaan struktur besi, hotel, bilik, dan gudang tanpa lubang atau bilik mesin. Lift kargo jenis garpu gunting perlu disediakan dengan lubang sebelum pemasangan, dan lif patut disediakan dan disambungkan di lubang sebelum disambungkan dengan bekalan kuasa Lift kargo mengangkat menggunakan unit kuasa hidraulik untuk menghasilkan tekanan semasa operasi, yang memandu silinder minyak hidraulik sebagai kuasa utama untuk mengangkat dan menurunkan platform lif kargo mengangkat. Apabila jenis kereta api hidraulik mengangkat lif kargo gagal berfungsi, ia boleh segera berhenti berfungsi,BenjinPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, dengan keselamatan dan kestabilan tinggi. Pemanduan unit kuasa hidraulik membuat ia mempunyai kapasitas yang kuat mengandung muatan dan mengangkat lembut, yang boleh mencapai pengangkutan barang-barang tunggal besar

BenjinMenyesuaikan unit kuasa.

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.


BenjinMaklumat produk lain
  • JermanFabrik jambatan penerbangan hidraulikApakah peranan penerangan

    JermanFabrik jambatan penerbangan hidraulikApakah peranan penerangan

  • PabianiceJembatan naik hidraulik bergerakProses penyelenggaraan dalam proses

    PabianiceJembatan naik hidraulik bergerakProses penyelenggaraan dalam proses

  • PabianicePlatform angkat hidraulik diletak silinderManifestasi retakan penentuan

    PabianicePlatform angkat hidraulik diletak silinderManifestasi retakan penentuan

  • PabianiceLif rumah tangga kecil 3 tingkatApakah kaedah pengiraan daya galas

    PabianiceLif rumah tangga kecil 3 tingkatApakah kaedah pengiraan daya galas

  • TakestanPengubah kuasa 3150Kerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

    TakestanPengubah kuasa 3150Kerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

  • USAPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingKerja pemprosesan penampilan

    USAPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingKerja pemprosesan penampilan

  • USAFixed boarding bridgeLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja

    USAFixed boarding bridgeLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja

  • Droichead NuaJembatan naik hidraulik bergerakMempunyai daya penembusan yang kuat

    Droichead NuaJembatan naik hidraulik bergerakMempunyai daya penembusan yang kuat

  • segera:Peringatan: Maklumat BenjinPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam memberi anda BenjinPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam oleh syarikat kami, perkhidmatan BenjinPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BenjinPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam , sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BenjinPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam . BenjinPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BenjinPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam , atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!