BenjinPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPengetahuan asas

  • masa pelepasan:2023-12-18 11:58:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:167
  • Penerangan pantas:

    Benjin,Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.Urus, dan

Kandungan artikel

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Urus, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

BenjinTinggi angkat besar: (jenis piawai) (model berikut boleh dibuat mengikut keperluan pelanggan)

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik,BenjinPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

Baraki BarakLaras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan,BenjinPlatform mengangkat topi bergerak sendiri, dll. mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.


BenjinPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPengetahuan asas



Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Bentuk panggilan diluar: Kotak panggilan diluar telah diletakkan atau dipasang dalam gaya lajur di dinding atau tanah berhampiran lantai parkir di atas dan bawah platform, dan dipaut untuk operasikan platform ke atas dan ke bawah.

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

Keperlukan pemasanganSila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.


BenjinPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPengetahuan asas



[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikons

Penjagaan peralatanBesi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, Produk kami akan menambah keinginan untuk membina masyarakat dan komuniti yang harmonius.

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

BenjinPada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Teknologi ferografi boleh dilaksanakan secara efektif untuk mengesan dan mengawasi darjah pencemaran minyak dalam sistem hidraulik lif hidraulik,BenjinJembatan boarding tetap, menganalisis proses pakaian, dan menganalisis kesilapan. ia mempunyai keuntungan menjadi intuitif, tepat dan maklumat. Oleh itu, dia telah menjadi alat yang kuat untuk mendiagnosis dan menganalisis kesalahan dalam sistem hidraulik teknik mekanik. Perkongsian: apabila kita mengangkut barang di kilang besar, kita sering menggunakan lif keretapi panduan. Jadi, anda tahu bagaimana untuk menetapkan kelajuan lif keretapi panduan? Selanjutnya, mari kita berikan perkenalan singkat kepada pembuat lif kargo jenis kereta api panduan.

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu


BenjinMaklumat produk lain
  • KomloPenghasilan jambatan naikIndustri

    KomloPenghasilan jambatan naikIndustri

  • DenbicaJambatan naik TaibianDua masalah dengan peningkatan

    DenbicaJambatan naik TaibianDua masalah dengan peningkatan

  • DenbicaLif legu aluminium yang diletak di keretaSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am

    DenbicaLif legu aluminium yang diletak di keretaSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am

  • DenbicaVilla Home ElevatorBekalan

    DenbicaVilla Home ElevatorBekalan

  • QuchanPengubah jenis kotak 315Eksport terus meningkat

    QuchanPengubah jenis kotak 315Eksport terus meningkat

  • NicastroPlatform angkat hidraulik tetapPeningkatan kecekapan pengeluaran industri

    NicastroPlatform angkat hidraulik tetapPeningkatan kecekapan pengeluaran industri

  • NicastroPenghasilan jambatan naikMasalah rosak

    NicastroPenghasilan jambatan naikMasalah rosak

  • LeonJambatan naik jenis jambatanUjian ciri ekzos

    LeonJambatan naik jenis jambatanUjian ciri ekzos

  • segera:Peringatan: Maklumat BenjinPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPengetahuan asas memberi anda BenjinPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPengetahuan asas oleh syarikat kami, perkhidmatan BenjinPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPengetahuan asas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BenjinPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPengetahuan asas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BenjinPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPengetahuan asas. BenjinPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPengetahuan asas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BenjinPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPengetahuan asas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!