BenjinJembatan naik kecil sederhanaRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

masa pelepasan:2024-02-08 23:31:26 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:257

Petua teras:Benjin,Pada dasarnya tiada masalah kualiti dengan komponen elektrik,BenjinJembatan naik bimbit hidraulik, dan jenis peralatan i

Pada dasarnya tiada masalah kualiti dengan komponen elektrik,BenjinJembatan naik bimbit hidraulik, dan jenis peralatan ini milik keperluan tersendiri semua orang boleh mempunyai pemahaman sederhana tentang jambatan boarding tetap. Jembatan pengangkutan tetap direka untuk memenuhi keperluan tempat dan persekitaran istimewa, memerlukan produksi dan penghasilan terpisah, spesifikasi pemasangan, dan saiz

BenjinPekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan peralatan listrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan listrik atau sambungan yang salah. Dari ini, ia boleh dilihat bahawa semasa menggunakan jambatan naik hidraulik tetap, operator tidak perlu kurang berhati-hati. Untuk keselamatan anda, sila beroperasi menurut peraturan.

Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

KadunaApabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?

Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!


BenjinJembatan naik kecil sederhanaRuang besar untuk pertumbuhan pasaran



Saiz kerja: Tersuai mengikut keperluan pelanggan bukan piawai, saiz merupakan pertimbangan utama bagi pelanggan. Sama ada ia sesuai untuk platform besar atau memerlukan saiz kecil disesuaikan mengikut keperluan sebenar tanpa sebarang deviasi., Kapasiti muatan: Kapasiti muatan jambatan pengangkutan tetap berbeza bergantung pada situasi penggunaan. Pelanggan boleh menyesuaikan tonasi mengikut keperluan mereka sendiri, dan silinder minyak dan motor yang dikonfigur juga berbeza. Fabrik jambatan pengangkutan profesional menawarkan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di situ, dan pengurusan jujur!

Kerana strukturnya sendiri ia mempunyai keterangan untuk menyesuaikan tinggi. Secara umum, ia hanya boleh dibesarkan ke +-mm.

The fixed boarding bridge effectively achieves rapid loading and unloading of goods, greatly reducing labor and improving work efficiency in use. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Keadaan pemasanganCilinder minyak dan silinder minyak paksi pengangkutan sering digunakan, dan perkara yang baik adalah menggunakan cincin penutup diimport. Pembuat seperti Hengyu, Daewoo, dan Blacksmith adalah semua tanda yang relatif dewasa di China.

Selepas memuatkan dan memuatkan, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat swashplate. Apabila swashplate naik ke kedudukan yang dekat dengan puncak, lepaskan butang untuk menurunkan jambatan boarding hidraulik tetap ke kedudukan mengufuk untuk operasi mudah. Muat dan lepaskan versi kargo dan buka dan tutup pintu.

Modul keseluruhan paip masuk air dari jambatan boarding hidraulik mesti mempunyai sistem hidraulik yang masuk akal semasa proses aplikasi, sehingga peralatan mempunyai ketat udara yang baik dan jangka layanan panjang, dan tinggi peralatan ditetapkan pada platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. The hydraulic press boarding bridge is used to maintain rapid loading and unloading of goods


BenjinJembatan naik kecil sederhanaRuang besar untuk pertumbuhan pasaran



Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.

Fokus pada PembangunanSudah tentu, kerana penghantaran sering, masa operasi panjang, dan kapasitas pembawa besar, kualiti jambatan boarding hidraulik tetap telah diuji dengan kuasa. Berdasarkan analisis pasar, editor di atas memberikan beberapa cadangan kepada musuh yang telah menggunakan jambatan boarding hidraulik tetap, dan memberi perhatian kepada beberapa kemajuan dalam proses aplikasi.

Masalah saluran mungkin telah kehilangan operasi biasa, dan pegawai perbaikan patut segera memberitahu pegawai perbaikan. Jika ada risiko atau masalah mekanik yang berpotensi, bekalan kuasa patut dihentikan segera. Bahagian perbaikan patut diperbaiki dan dijelaskan, dan diperiksa sebelum digunakan untuk memastikan tiada kesalahan operasi. Apabila memperbaiki saluran, perlu menutup bekalan kuasa dan mengatur pengawal untuk memasuki bahagian bawah saluran angkat. If necessary, support equipment should be installed to prevent the channel from descending. Bahan-bahan mentah utama yang digunakan oleh kilang kami adalah: sokongan utama: paip besi bentuk istimewa digunakan. Maklumat jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm. Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan. Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Apabila jambatan papan sedang berfungsi (semasa memuatkan), tombol manual menyala. Kaedah diagnosis ketepatan, juga dikenali sebagai kaedah diagnosis objektif, merujuk kepada penggunaan alat pengesan (pemeriksaan dan ujian) dan sistem komputer elektronik untuk menganalisis kuantitatif unsur hidraulik dan sistem hidraulik jambatan papan, untuk mengenalpasti lokasi dan penyebab kesalahan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala,BenjinJembatan penerbangan tetap hidraulik,BenjinJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetap, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Lift muatan hidraulik mesti dipasang dalam persekitaran bulu sumber tertutup, dan situasi sebenar bulu sumber menentukan spesifikasi dan dimensi lif muatan hidraulik akhir. Ini termasuk lebar dan kedalaman rakit, serta keadaan lubang dan bilik mesin. Pemotong kenderaan yang diletakkan adalah milik skema teknikal peralatan mesin kebun yang termasuk kenderaan yang membawa muatan dan pemotong yang diletakkan pada kenderaan yang membawa muatan. Hasis pemotong diletakkan dengan stesen pam hidraulik dan kumpulan hidraulik. Lengan menegak dibahagi menjadi lengan menegak dalaman dan lengan menegak luar, dan lengan menegak luar boleh bergerak ke atas dan ke bawah dibawah tindakan silinder minyak angkat; Kaedah diagnostik tepatnya termasuk (b ā o kuò) Kaedah ujian alat, kaedah analisis minyak, kaedah akustik getaran, kaedah ujian ultrasonik, dan sistem ahli diagnostik komputer.

BenjinKerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, industri dan medan berbeza mempunyai pembangunan dan ciri-ciri yang berbeza. Therefore how to improve the efficiency of our own operations and make everything simple and convenient is the focus we are currently pursuing. With the mobile boarding bridge, masa depan ada di tangan awak, dan kadang-kadang segalanya begitu mudah.


Hak cipta dan notis:
1. BenjinJembatan naik kecil sederhanaRuang besar untuk pertumbuhan pasaran yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat BenjinJembatan naik kecil sederhanaRuang besar untuk pertumbuhan pasaran, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan BenjinJembatan naik kecil sederhanaRuang besar untuk pertumbuhan pasaran adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian BenjinJembatan naik kecil sederhanaRuang besar untuk pertumbuhan pasaran mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Benjinmengesyorkanberita
BenjinBerita terkini