BenjinJembatan pengangkutan profesionalPengenalan kepada jenis asas

  • masa pelepasan:2024-03-13 11:41:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:79
  • Penerangan pantas:

    Benjin, cepat dan sihat ekonomi negara ChinaAmbil langkah-langkah anti basah untuk mencegah peralatan daripada menjadi basah da

Kandungan artikel
cepat dan sihat ekonomi negara China

Ambil langkah-langkah anti basah untuk mencegah peralatan daripada menjadi basah dalam hari hujan dan salji.

Dengan pembangunan yang terus menerus, volum logistik telah dua kali ganda, dan keperluan efisiensi transportasi dalam industri logistik telah semakin tinggi. Sebagai peralatan mekanisasi bantuan, jembatan muatan hidraulik bermain peranan yang sangat penting dalam muatan dan muatan kargo logistik sehari-hari. Forklifts boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta dengan jembatan muatan hidraulik untuk sejumlah besar operasi muatan dan muatan, dan boleh mencapai muatan dan muatan dengan cepat dan selamat. Ia tidak hanya menyimpan pada biaya kapital manusia, tetapi juga meningkatkan produktifitas kerja.

BenjinMengadopsi komponen penyegelan yang diimport, kilang jembatan pengangkutan profesional, dengan kualiti yang besar dan harga yang rendah. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kekal, selamat dan dipercayai, memastikan sistem hidraulik mempunyai prestasi penyegelan yang baik (xì ng né ng).

Pemacu hidraulik penuh mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

TrentoTinggi tinggi: Secara umum, tinggi tinggi tinggi jembatan papan tetap adalah sama, kecuali bagi orang yang mempunyai keperluan istimewa. Untuk memastikan keselamatan, ia biasanya dikekalkan pada tinggi yang sama dengan piawai.

Akhir: Jembatan naik: Oleh itu, forklift dan trak tersedia di atas kapal untuk memuatkan dan memuatkan mudah. Akhir pertama dan terakhir jambatan naik: jambatan di akhir kenderaan yang mendaki ke atas, iaitu, akhir kereta yang menyambung; ekornya merujuk ke hujung tanah di mana jambatan naik telah dibuang.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; The main beam adopts national standard high-strength # steel, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.


BenjinJembatan pengangkutan profesionalPengenalan kepada jenis asas



Masa-masa meningkatkan perlindungan kegagalan fasa dan peranti hentian kecemasan untuk meningkatkan keselamatan lif.

Rancangan unik; " Kerja& " Bingkai besi boleh menyokong tekanan secara serentak dan mengurangkan torsi bingkai, menjadikannya lebih kuat dan kekal daripada struktur besi saluran lain.

Kedua, sebagai peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang dari platform dan keluar forklift langsung ke dalam pengangkutan, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan pengangkutan untuk memenuhi pengangkutan barang

PenawaranJembatan pengangkutan tetap platform perkhidmatan segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan yang tidak dimuatkan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

Hydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.

Harganya berbeza secara alami. Jembatan muatan hidraulik bergerak terutama digunakan untuk platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia boleh digunakan bersama dengan forklift dan adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan kargo. Produk boleh mencapai tinggi rendah meter dan tinggi tinggi meter, yang boleh disesuaikan mengikut tinggi trak. Ia adalah salah satu peralatan hidraulik yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan memuatkan barang. The main function of a mobile hydraulic boarding bridge is to build a bridge between the ground level and the carriage. With it, forklifts can directly carry goods from the ground into the interior of the car carriage for batch loading and unloading operations. Apabila digunakan, panel depan ditempatkan pada kereta trak untuk membawa berat badan, mengurangkan tekanan berat kargo pada peralatan hidraulik,BenjinJembatan naik hidraulik tetap, memastikan hidup perkhidmatan jambatan naik hidraulik, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar.


BenjinJembatan pengangkutan profesionalPengenalan kepada jenis asas



Sekali lagi, sama ada pemilihan laman, desain lubang,BenjinJembatan penerbangan tetap hidraulik, dan pemasangan berada di tempat, serta sama ada ada pembinaan, akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan dan keselamatan jambatan naik hidraulik yang tetap.

Rekomendasi kata mulutBan: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran)

Apabila jambatan naik tetap kembali ke posisi awalnya, trak boleh mula pergi.

BenjinMinyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

Masalah penyegelan kerosakan cincin adalah biasa dalam hampir semua sistem hidraulik, seperti silinder minyak. Ia mungkin disebabkan kualiti buruk cincin penyegelan sendiri, pemampatan tidak cukup cincin penyegelan, dll. Apabila cincin penyegelan ditangkap dan turun untuk masa yang lama, ia menyebabkan berbagai darjah pakaian dan air mata pada cincin penyegelan. Ini adalah sebab biasa, yang menyebabkan ruang dalam prestasi penyegelan cincin penyegelan, yang menyebabkan bocor minyak. Pada masa ini, hanya cincin penyegelan yang rosak perlu ditemui,BenjinJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggi, Hanya menggantikannya dengan yang baru.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.


BenjinMaklumat produk lain
  • ModenaPlat besi jambatan naikLangkah berjaga-jaga untuk penyelenggaraan

    ModenaPlat besi jambatan naikLangkah berjaga-jaga untuk penyelenggaraan

  • MaastrichtJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikMasalah dan penyelesaian biasa

    MaastrichtJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikMasalah dan penyelesaian biasa

  • MaastrichtLift bimbit traktifApa kelebihan industri

    MaastrichtLift bimbit traktifApa kelebihan industri

  • MaastrichtVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sih

    MaastrichtVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sih

  • Bandar-e AnzaliPengubah jenis kotak 80Tetapan perlindungan

    Bandar-e AnzaliPengubah jenis kotak 80Tetapan perlindungan

  • VigevanoPlatform angkat kecil hidraulikPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan

    VigevanoPlatform angkat kecil hidraulikPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan

  • VigevanoPlatform jembatan naikApa pendapat kamu

    VigevanoPlatform jembatan naikApa pendapat kamu

  • IngolstadtJembatan boardingPilih alasan yang berhemah

    IngolstadtJembatan boardingPilih alasan yang berhemah

  • segera:Peringatan: Maklumat BenjinJembatan pengangkutan profesionalPengenalan kepada jenis asas memberi anda BenjinJembatan pengangkutan profesionalPengenalan kepada jenis asas oleh syarikat kami, perkhidmatan BenjinJembatan pengangkutan profesionalPengenalan kepada jenis asas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BenjinJembatan pengangkutan profesionalPengenalan kepada jenis asas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BenjinJembatan pengangkutan profesionalPengenalan kepada jenis asas. BenjinJembatan pengangkutan profesionalPengenalan kepada jenis asas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BenjinJembatan pengangkutan profesionalPengenalan kepada jenis asas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!