BenjinJembatan pengangkutan gudangPerincian klasifikasi

  • masa pelepasan:2024-03-01 10:07:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:70
  • Penerangan pantas:

    Benjin,BenjinJembatan naik bimbit hidraulik,Blok brek peralatan.Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.BenjinThe k

Kandungan artikel
BenjinJembatan naik bimbit hidraulik,

Blok brek peralatan.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

BenjinThe key content above is for everyone to share the necessity analysis of regular maintenance of mobile boarding bridges. I hope everyone can attach great importance to it and not overlook it.

Pemasangan keretapi panduan juga merupakan titik kunci dalam pemasangan jambatan naik bimbit. Untuk itu, fokus adalah untuk melaksanakan jumlah lemak yang sesuai pada keretapi panduan sebelum pemasangan untuk memastikan keadaan yang baik. Terdapat satu perbezaan yang dibenarkan untuk perpendikulati keretapi panduan. Secara umum, ia ditentukan untuk berada dalam mm. Jika perlu, gelang dinding boleh dipasang.

Cam RanhPertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat,BenjinJembatan naik hidraulik bergerak, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui,BenjinBridge boarding of aluminum alloy, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.


BenjinJembatan pengangkutan gudangPerincian klasifikasi



Kedua, pemasangan jambatan naik mesti memerlukan pegawai yang mengalami pengalaman dengan pengalaman pemasangan dan kemahiran tertentu, atau mempunyai sijil teknikal profesional yang dikeluarkan oleh unit yang berkaitan, untuk memastikan pemasangan yang masuk akal, saintifik dan panjang. Lupakan pemasangan dan penyahpepijatan berulang yang boleh mempengaruhi penggunaan.

B) Bila mengekalkan sistem hidraulik, hanya plug plastik bersih boleh digunakan untuk menutup hujung paip.

Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal, jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

Rakmandasi halaman rumahSekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

Reason: The return valve is not closed.

Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.


BenjinJembatan pengangkutan gudangPerincian klasifikasi



Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, faktor suhu dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.

Yang mana lebih baikAlasan: Penapis diblokir.

Saya tidak akan pergi ke perincian lebih lanjut mengenai jambatan boarding yang tetap hidraulik. ia diketahui dan digunakan secara luas, dan adalah peranti mekanik yang diperlukan untuk kilang

Panjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.

BenjinAkhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang

BenjinMaklumat produk lain
  • Hamburg-BergedorfJembatan naik bimbitPenggunaan dan pilihan

    Hamburg-BergedorfJembatan naik bimbitPenggunaan dan pilihan

  • LeipzigJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPiawai sekerap

    LeipzigJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPiawai sekerap

  • LeipzigPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPengetahuan mengenai pemprosesan dan penyel

    LeipzigPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPengetahuan mengenai pemprosesan dan penyel

  • LeipzigLift luar rumah di tingkat tiga.Cara melakukan kerja keseimbangan yang baik

    LeipzigLift luar rumah di tingkat tiga.Cara melakukan kerja keseimbangan yang baik

  • IraqPengubah kuasa jenis minyakSebab utama soalan

    IraqPengubah kuasa jenis minyakSebab utama soalan

  • Bandar JerseyPlatform penangkapan jenis gunting hidraulikApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kuali

    Bandar JerseyPlatform penangkapan jenis gunting hidraulikApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kuali

  • Bandar JerseyJembatan naik bimbitEntiti

    Bandar JerseyJembatan naik bimbitEntiti

  • FushunJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikBolehkah anda bekerja pada ketinggian

    FushunJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikBolehkah anda bekerja pada ketinggian

  • segera:Peringatan: Maklumat BenjinJembatan pengangkutan gudangPerincian klasifikasi memberi anda BenjinJembatan pengangkutan gudangPerincian klasifikasi oleh syarikat kami, perkhidmatan BenjinJembatan pengangkutan gudangPerincian klasifikasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BenjinJembatan pengangkutan gudangPerincian klasifikasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BenjinJembatan pengangkutan gudangPerincian klasifikasi. BenjinJembatan pengangkutan gudangPerincian klasifikasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BenjinJembatan pengangkutan gudangPerincian klasifikasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!