BenjinJembatan naik automatikKesalahan dan penyelesaian biasa

  • masa pelepasan:2023-12-14 09:13:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:502
  • Penerangan pantas:

    Benjin,BenjinTekanan hidraulik bergerak paksi naik,Blok brek peralatan.Pengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa mi

Kandungan artikel
BenjinTekanan hidraulik bergerak paksi naik,

Blok brek peralatan.

Pengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.

BenjinDengan pembangunan masyarakat, permintaan untuk jembatan boarding hidraulik meningkat, dan aplikasi orang juga meningkat. Kemudian,BenjinJembatan pengangkutan, ramai orang menggunakan jambatan mendaki hidraulik tanpa latihan. Ini adalah kerja istimewa dengan risiko tertentu dan memerlukan latihan sebelum mula kerja.

Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.

Pak ChongKemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.

Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.

Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.


BenjinJembatan naik automatikKesalahan dan penyelesaian biasa



Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Keras besi mempunyai kesan semasa eddy histeresis dan juga boleh menghasilkan kerugian dalam medan magnet yang bertukar. Its size is related to material current, frequency, and voltage, and is called iron loss. Kehilangan tembaga dan besi boleh diekspresikan dalam bentuk panas, yang boleh mempengaruhi efisiensi motor.

Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.

NyahkiraPerlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.

Dalam terma pemasangan, jembatan naik bimbit mempunyai keperluan khusus yang berbeza untuk komponen berbeza. Oleh itu untuk belajar dan memahami pemasangan jembatan naik bimbit, komponen atau bahagian berbeza patut dilayan berbeza, dan tidak semua patut dicampur bersama. Ini tidak menyebabkan pengetahuan berkuasa, tetapi juga mempengaruhi kesan belajar.

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

Tetap kawasan kerja bersih: A) Apabila mengisi bahan bakar bahan bakar,BenjinTruck boarding bridge, pastikan kawasan sekitar penutup kotak penapis bersih. Hanya minyak bersih dan saluran atau bekas boleh digunakan. Jangan bawa tanah ke dalam sistem– Ia hanya boleh menjadi minyak bersih.

Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.

BenjinAkhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan

BenjinMaklumat produk lain
  • TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

    TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

  • PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

    PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

  • PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

    PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

  • KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

    KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

  • KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

    KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

  • KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

    KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

  • DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

    DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

  • segera:Peringatan: Maklumat BenjinJembatan naik automatikKesalahan dan penyelesaian biasa memberi anda BenjinJembatan naik automatikKesalahan dan penyelesaian biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan BenjinJembatan naik automatikKesalahan dan penyelesaian biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BenjinJembatan naik automatikKesalahan dan penyelesaian biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BenjinJembatan naik automatikKesalahan dan penyelesaian biasa. BenjinJembatan naik automatikKesalahan dan penyelesaian biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BenjinJembatan naik automatikKesalahan dan penyelesaian biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!