KogonPenukar jenis kering 500 KVAIndeks Komposit Industri

  • masa pelepasan:2022-09-05 14:09:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:316
  • Penerangan pantas:

    Kogon,Penghakiman cacat pengubah kuasaPenukar jenis keringKogonJika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukar

Kandungan artikel

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Penukar jenis kering

KogonJika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

SittwekV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan


KogonPenukar jenis kering 500 KVAIndeks Komposit Industri



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

NyahkiraPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan,KogonTransformer transmisi kuasa, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


KogonPenukar jenis kering 500 KVAIndeks Komposit Industri



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Pemasangan berfungsiKebocoran minyak di flange looper

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

KogonDalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama,KogonTanda pengubah kuasa jenis kering, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak,KogonModel pengubah tenggelam minyak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

BenjinMaklumat produk lain
  • LouisvilleJembatan pengangkutan bekasSoalan yang digunakan dari aspek

    LouisvilleJembatan pengangkutan bekasSoalan yang digunakan dari aspek

  • LouisvilleGerakan platform mengangkat garpu guntingCara mengira panjang

    LouisvilleGerakan platform mengangkat garpu guntingCara mengira panjang

  • LouisvilleLif rumah tingkat duaAplikasi dan analisis pasaran

    LouisvilleLif rumah tingkat duaAplikasi dan analisis pasaran

  • Anār DarahPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderSumber Berita

    Anār DarahPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderSumber Berita

  • BielefeldPlatform mengangkat hidraulik mekanikPasaran tetap stabil

    BielefeldPlatform mengangkat hidraulik mekanikPasaran tetap stabil

  • BielefeldPenghasilan jambatan naikBerita runcit hari ini

    BielefeldPenghasilan jambatan naikBerita runcit hari ini

  • ZoryJembatan pengangkutan gudangKomposisi kimia

    ZoryJembatan pengangkutan gudangKomposisi kimia

  • ZoryGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiKekacauan dan kelemahan, sikap p

    ZoryGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiKekacauan dan kelemahan, sikap p

  • segera:Peringatan: Maklumat KogonPenukar jenis kering 500 KVAIndeks Komposit Industri memberi anda KogonPenukar jenis kering 500 KVAIndeks Komposit Industri oleh syarikat kami, perkhidmatan KogonPenukar jenis kering 500 KVAIndeks Komposit Industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KogonPenukar jenis kering 500 KVAIndeks Komposit Industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KogonPenukar jenis kering 500 KVAIndeks Komposit Industri. KogonPenukar jenis kering 500 KVAIndeks Komposit Industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KogonPenukar jenis kering 500 KVAIndeks Komposit Industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!