KolonPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

  • masa pelepasan:2022-09-17 17:55:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:567
  • Penerangan pantas:

    Kolon,Duktilitas yang baik, dan ciri-cirinya sangat sesuai untuk aplikasi tersebut. Komposisi kimia ditentukan selepas DEG/ &

Kandungan artikel

Duktilitas yang baik, dan ciri-cirinya sangat sesuai untuk aplikasi tersebut. Komposisi kimia ditentukan selepas DEG/ ° Selepas f ( & deg; / & deg; c) melt solid annealing,KolonSaluran besi tanpa tahi, mikrostruktur ideal & alpha/ γ Jika suhu perawatan panas lebih tinggi daripada DEG; F, yang boleh membawa kepada peningkatan komposisi ferrit. Seperti baja besi tidak stainless dupleks lainnya, ikatan susah untuk tumpuan intermetal. Fasa antara metalik pada DEG; F and & deg; F, pada & deg; Pada suhu F, kadar hujan cepat. Oleh itu, kita perlu menguji untuk memastikan tiada fasa intermetal. Untuk bentuk panas, kami cadangkan bentuknya seharusnya DEG; Di bawah F. Semasa perawatan pembentukan panas, seluruh bahagian kerja akan dihangatkan sebagai keseluruhan, iaitu pada DEG; F hingga & deg; F, dan ikatannya sangat stabil pada suhu ini. Jika suhu terlalu tinggi, ikatan susah untuk merobek panas. Di bawah suhu ini, austenite akan pecah. Di bawah DEG; Pada F fasa intermetal akan terbentuk dengan cepat kerana pengaruh suhu dan deformasi. Selepas bentuk panas,Kolon28 paip besi tidak stainless, ia perlu segera disesuaikan ke DEG; F dan matikan untuk mengembalikan keseimbangan fasanya, kekuatan dan perlawanan korosinya. Kami tidak menyarankan pengurangan tekanan, tetapi jika ini diperlukan,Kolon1cr12wmov plat besi tidak stainless, bahan seharusnya turun sebanyak & deg; F, diikuti oleh pendinginan yang cepat dan pemadaman air.

Keterangan produk baja tidak stainless dua kali: baja tidak stainless ini mempunyai resistensi corrosion yang baik dalam solusi karbamat urea dan resistensi cracking corrosion tekanan tinggi dalam persekitaran klorid. Pada masa yang sama, dan HRC adalah kedua hanya kepada Kekerasan Brinell Hb dalam piawai paip baja. Kekerasan Rockwell boleh digunakan untuk mengukur bahan logam dari sangat lembut hingga sangat keras, yang menyebabkan kesusahan kaedah Brinell, Ia lebih mudah daripada kaedah Brinell dan boleh membaca nilai kesukaran secara langsung dari panggilan mesin kesukaran. Namun, disebabkan indentasi kecil, nilai kesukaran tidak sesuai dengan kaedah Brinell.

Meletakkan terus menerus akan diterima untuk perlengkapan paip baja inox, untuk meningkatkan hasil yang meliputi, dan bekerjasama dengan penarafan keluar dari forn, yang meningkatkan secara signifikan efisiensi produksi, melepaskan proses pembukaan kosong dan menyimpan banyak konsumsi tenaga.

. Masalah bahan-bahan mentah paip besi tidak stainless. Jika kesukaran terlalu rendah, ia tidak mudah dicurahkan (BQ tidak baik). Jika kesukaran terlalu rendah, kulit oren mudah muncul di permukaan semasa lukisan dalam, yang mempengaruhi prestasi BQ. BQ dengan kesukaran tinggi adalah relatif baik.


KolonPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ lex/ LexUriServ/ LexUriServ. do? uri=CELEX: 32001L0059: EN: HTMLBagaimana kita dapat memanfaatkan segala yang terbaik



Besi stainless Austenitic biasanya digunakan untuk memproduksi dan memproduksi komponen peralatan kimia, komponen peralatan suhu rendah dalam industri sejuk, traktor dan industri lain.

Nota penyunting mengenai penyebab rusting besi: ion klorid wujud luas, seperti garam, noda berkeringat, air laut, angin laut, tanah, dll. besi yang tidak stainless berkored dengan cepat di hadapan ion klorid, bahkan melebihi besi rendah karbon biasa. ion klorid membentuk kompleks dengan Fe dalam unsur legasi, mengurangi potensi positif Fe, dan kemudian dibuang elektron dan dioksidasi [].

Petikan terakhirMaterial ini tanpa titanium dan niobium mempunyai kecenderungan untuk korosii antar-granular. Korosii antar-granular boleh dikurangkan dengan menambah titanium dan niobium dan memperstabilkan rawatan. It is a kind of high alloy steel that can corrode in air or chemical corrosive medium. Stainless steel has beautiful surface and good corrosion resistance. It does not have to undergo surface treatment such as color plating to play a role of rust free

Oleh kerana belakang tidak dipenuhi dengan argon, keuntungannya adalah jelas terutama untuk kesederhanaan dan biaya rendah, yang sesuai untuk pemasangan di lokasi pembinaan. Namun, disebabkan ciri-ciri strukturnya, wayar penywelding bentuk aliran mempunyai keperluan tinggi untuk penywelder semasa operasi, dengan kelajuan penyediaan wayar cepat dan keperluan penyediaan wayar tinggi. Ia sukar untuk menguasai. penywelder seharusnya dilatih khusus dan berkahwin sebelum mereka boleh berpartisipasi dalam penywelding di Yangba, Nanjing Dan lokasi pembinaan asing, kami telah berjaya memecahkan masalah yang Argon tidak boleh melewati melalui port persimpangan dan perbaikan.

Faktor manusia juga merupakan salah satu penyebab oksidasi produk yang beberapa pengguna sering bertemu apabila menggunakan produk besi tidak stainless. Beberapa pengguna berfungsi tidak sesuai dalam penggunaan dan penyelamatan produk, terutama beberapa produk paip besi tidak stainless yang digunakan dalam industri makanan dan peralatan kimia. Untuk oksidasi yang dijana secara buatan produk besi, mereka sepatutnya mempunyai pengetahuan penggunaan produk yang betul dan Penjagaan yang masuk akal dan berkesan akan dilakukan secara terus menerus untuk mengurangi oksidasi disebabkan penggunaan yang salah.


KolonPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ lex/ LexUriServ/ LexUriServ. do? uri=CELEX: 32001L0059: EN: HTMLBagaimana kita dapat memanfaatkan segala yang terbaik



CE--“ Kod untuk desain bahagian struktur besi stainless bentuk sejuk & rdquo; Dan & ldquo; diterbitkan bersama oleh nidi dan inox euro; & rdquo; & rdquo; manual rancangan baja stainless struktur Rancangan bahagian struktur untuk bangunan yang mempunyai kehidupan layanan panjang dan integriti yang baik telah diperhatikan.

Pengurangan?Kekerasan Brinell dalam piawai paip baja inox, Kekerasan Brinell digunakan secara luas, dan kesukaran bahan sering diungkapkan oleh diameter indentasi yang adalah intuitif dan selesa. Namun, ia tidak sesuai untuk paip baja dengan besi keras atau tipis.

Koil besi tidak berdiri digunakan secara luas dalam industri kimia, makanan, ubat pembuatan kertas, minyak, tenaga atomik dan industri lain, serta berbagai bahagian bangunan, peralatan dapur, peralatan meja kenderaan dan peralatan rumah tangga. koil besi tidak berdiri dibahagi menjadi koil tergulung sejuk besi dan koil tergulung panas besi tidak berdiri. ciri plat besi (koil) tidak stainless: permukaan yang indah dan kemungkinan penggunaan yang berbeza; Keperlawanan corrosion yang baik; Longer and more durable than ordinary steel; Keperlawanan corrosion yang baik; Keperlawanan oksidasi suhu tinggi dan kekuatan tinggi, supaya ia boleh melawan api; Plastik yang bagus dan prestasi penywelding. Ia mempunyai perlawanan rust dan kerosakan yang baik, perlawanan kerosakan antar-granular yang baik dan prestasi pemprosesan yang baik.

Model & mdash; Martensite (high strength chromium steel), good wear resistance and poor corrosion resistance.

KolonKekuatan deformasi bagi baja stainless steel austenitic mempunyai prestasi deformasi sejuk yang baik. Ia boleh diseret sejuk ke dalam wayar baja yang sangat tipis dan digulung sejuk ke dalam tali baja yang sangat tipis atau paip baja. Selepas sejumlah deformasi yang besar, kekuatan baja itu meningkat, terutama apabila menggulung dalam zon suhu subsifar. Kekuatan tegangan boleh mencapai lebih dari MPa. Ini kerana selain kesan pengkerasan sejuk, terdapat juga superimposed Deformasi mengakibatkan transisi M.

Perubahan stabilisasi. Secumuumuumuumu, ia digdiggunauntuk - steel yang mengamengamengamengamenga- steel mengamengamengamengaTi Ti dan Nb dalam dalam baribaribaribaribaribaribaribaribaribaribaribaribariyang penypenypenysolusolusolusolusolusetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesete, Perkhidmatan jaminan, kualiti jaminan, kepuasan anda adalah pengejaran kami! Selamat datang untuk menanyakan, kerosakan antar-granular secara efektif dihapuskan.

Apabila tambahan krom mencapai %, resistensi korosi atmosferik besi meningkat secara signifikan, tetapi apabila kandungan krom lebih tinggi, walaupun resistensi korosi masih boleh diperbaiki, ia tidak jelas. Alasan ialah apabila mengikat besi dengan krom, jenis oksid permukaan diubah menjadi sama dengan yang terbentuk pada logam krom murni. Oksida yang kaya krom ini memegang ketat melindungi permukaan dari oksidasi lanjut. Lapisan oksid ini sangat tipis. melalui ia, anda boleh melihat keindahan semulajadi permukaan besi, yang membuat besi stainless mempunyai permukaan unik. Selain itu, permukaan besi akan bereaksi dengan atmosfer untuk memperbaiki diri sendiri, membentuk semula filem pasif ini dan teruskan kesan perlindungannya.

BenjinMaklumat produk lain
  • Standertonplat brassBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

    Standertonplat brassBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

  • Upington1060 bar aluminiumKeperluan asas untuk kerja rumah

    Upington1060 bar aluminiumKeperluan asas untuk kerja rumah

  • Schweizer-Reineke201 plat besi tidak stainlessMengapa kadar faedah terus meningkat

    Schweizer-Reineke201 plat besi tidak stainlessMengapa kadar faedah terus meningkat

  • Knysna201 plat besi tidak stainlessApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggaraan

    Knysna201 plat besi tidak stainlessApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggaraan

  • Barberton304Pengenalan situasi pembukaan penggunaan

    Barberton304Pengenalan situasi pembukaan penggunaan

  • Heidelberg316L besi putaran besi bekas stainlessBeli kerja subsidi

    Heidelberg316L besi putaran besi bekas stainlessBeli kerja subsidi

  • Fochville321 besi putaran besi stainlessNyatakan koordinat ekonomi baru

    Fochville321 besi putaran besi stainlessNyatakan koordinat ekonomi baru

  • Atlantis45 # besi bulatProspek pembangunan yang luas

    Atlantis45 # besi bulatProspek pembangunan yang luas

  • segera:Peringatan: Maklumat KolonPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ memberi anda KolonPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ oleh syarikat kami, perkhidmatan KolonPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KolonPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ , sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KolonPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ . KolonPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KolonPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ , atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!