WoodridgeTermometer pengubah terbenam minyakApa jenis gaya yang ada

masa pelepasan:2022-09-15 17:16:00 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:378

Petua teras:Woodridge,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan te

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Sesetengah diikat dengan pita plastik,WoodridgeHarga unit bagi pengubah jenis kering scb11, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

WoodridgePeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC,WoodridgePenukar kuasa S13- 50, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

HeranietzscheBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Syarikat pengubah minyak terjun

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat


WoodridgeTermometer pengubah terbenam minyakApa jenis gaya yang ada



Operasi pengubah tenggelam minyak

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK] perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Jabatan KewanganBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder,WoodridgeSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyak, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Pembuat pengubah jenis kering


WoodridgeTermometer pengubah terbenam minyakApa jenis gaya yang ada



Pembuat pengubah kuasa

Pembangunan potensiPada pengurusan muatan:

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

WoodridgePerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, dll.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Hak cipta dan notis:
1. WoodridgeTermometer pengubah terbenam minyakApa jenis gaya yang ada yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat WoodridgeTermometer pengubah terbenam minyakApa jenis gaya yang ada, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan WoodridgeTermometer pengubah terbenam minyakApa jenis gaya yang ada adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian WoodridgeTermometer pengubah terbenam minyakApa jenis gaya yang ada mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Benjinmengesyorkanberita
BenjinBerita terkini