ObalaPengubah 110kVLangkah penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2022-09-19 15:51:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:227
  • Penerangan pantas:

    Obala, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplika

Kandungan artikel
pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

ObalaIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

GhaziabadBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Oil leakage of cast iron parts


ObalaPengubah 110kVLangkah penyelenggaraan



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi,ObalaBerapa banyak pengubah kotak 200 KVA, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan,ObalaKomponen utama pengubah kotak, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Julat produkSegel kebocoran minyak

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Jatuh perkara asing dan menghancurkan


ObalaPengubah 110kVLangkah penyelenggaraan



Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

NyahkiraDalam keadaan biasa operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid,ObalaAmbient temperature requirements for dry-type transformer, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

ObalaDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

BenjinMaklumat produk lain
  • CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

    CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

  • CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

    CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

  • Bahan kayuHow much is the 2000 box transformerKeperluan untuk penyelenggaraan

    Bahan kayuHow much is the 2000 box transformerKeperluan untuk penyelenggaraan

  • BrunswickPlatform angkat hidraulikApakah hak penjagaan itu

    BrunswickPlatform angkat hidraulikApakah hak penjagaan itu

  • BrunswickJembatan penghalang bergerakBagaimana syarikat menyelamatkan diri

    BrunswickJembatan penghalang bergerakBagaimana syarikat menyelamatkan diri

  • TorinoJembatan boarding forklift bekasLihat lagi

    TorinoJembatan boarding forklift bekasLihat lagi

  • TorinoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriMenjalankan latihan kemahiran industri beri

    TorinoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriMenjalankan latihan kemahiran industri beri

  • TorinoMesin pembukaan hidraulik bergerakRisiko kualiti

    TorinoMesin pembukaan hidraulik bergerakRisiko kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat ObalaPengubah 110kVLangkah penyelenggaraan memberi anda ObalaPengubah 110kVLangkah penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan ObalaPengubah 110kVLangkah penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ObalaPengubah 110kVLangkah penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ObalaPengubah 110kVLangkah penyelenggaraan. ObalaPengubah 110kVLangkah penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ObalaPengubah 110kVLangkah penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!