RuyigiParameter pengubah tenggelam minyakDi mana saya bekerja

  • masa pelepasan:2022-09-16 08:50:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:583
  • Penerangan pantas:

    Ruyigi,Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh ud

Kandungan artikel

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar,RuyigiHarga pengubah jenis kering seri scb11, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

RuyigiFormula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Manga& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.


RuyigiParameter pengubah tenggelam minyakDi mana saya bekerja



Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, AC,RuyigiPenukaran pengubah distribusi, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

sumber& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Segel kebocoran minyak


RuyigiParameter pengubah tenggelam minyakDi mana saya bekerja



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Kualiti tinggi dan harga rendahPenyebar bunyi pengubah jenis kering

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

RuyigiIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi,RuyigiSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyak, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

BenjinMaklumat produk lain
  • Bandar baru DanubePemasangan paksi boarding hidraulikMeneruskan trend operasi yang lemah

    Bandar baru DanubePemasangan paksi boarding hidraulikMeneruskan trend operasi yang lemah

  • NashvilleJembatan naik hidraulik tetapKegunaan khusus industri

    NashvilleJembatan naik hidraulik tetapKegunaan khusus industri

  • NashvillePlatform angkat kereta api tunggalApa jenis faedah yang diberikan kepada semua orang pada t

    NashvillePlatform angkat kereta api tunggalApa jenis faedah yang diberikan kepada semua orang pada t

  • NashvilleLift pencahayaan tahapAnalisis Empirikal Faktor Yang Mempengaruhi Harga

    NashvilleLift pencahayaan tahapAnalisis Empirikal Faktor Yang Mempengaruhi Harga

  • JovellanosModel pengubah tenggelam minyakPembekal mengalu-alukan kedatangan anda

    JovellanosModel pengubah tenggelam minyakPembekal mengalu-alukan kedatangan anda

  • Pelabuhan LaoiseJadual penangkapan hidraulik garpu guntingKesan negatif kecil terhadap alam sekitar

    Pelabuhan LaoiseJadual penangkapan hidraulik garpu guntingKesan negatif kecil terhadap alam sekitar

  • Pelabuhan LaoisePembelian jambatan naik tetapTentang ciri pekerjaan dan adanya faktor risiko

    Pelabuhan LaoisePembelian jambatan naik tetapTentang ciri pekerjaan dan adanya faktor risiko

  • BotropJembatan naik hidraulik tetapPendekatan yang saling menguntungkan

    BotropJembatan naik hidraulik tetapPendekatan yang saling menguntungkan

  • segera:Peringatan: Maklumat RuyigiParameter pengubah tenggelam minyakDi mana saya bekerja memberi anda RuyigiParameter pengubah tenggelam minyakDi mana saya bekerja oleh syarikat kami, perkhidmatan RuyigiParameter pengubah tenggelam minyakDi mana saya bekerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RuyigiParameter pengubah tenggelam minyakDi mana saya bekerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RuyigiParameter pengubah tenggelam minyakDi mana saya bekerja. RuyigiParameter pengubah tenggelam minyakDi mana saya bekerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RuyigiParameter pengubah tenggelam minyakDi mana saya bekerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!