YakoNameTekanan ketika terus memanjang

  • masa pelepasan:2022-09-15 18:04:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:320
  • Penerangan pantas:

    Yako,Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shel

Kandungan artikel

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

YakoSemasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Bunyi,YakoApakah pengubah kuasa jenis kering, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Anbyon-upSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


YakoNameTekanan ketika terus memanjang



Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, atau terdapat bunyi setempat penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Sangat disarankanBunyi dalam kes kegagalan fasa

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi,YakoPengubah tiga fasa 380V hingga 660V, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.


YakoNameTekanan ketika terus memanjang



Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi,YakoHarga pengubah kotak 1600, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Risiko kualitiOil leakage of cast iron parts

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

YakoSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega; Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

BenjinMaklumat produk lain
  • CincinnatiIndustrial rail type lifting platformTekanan kewangan jelas

    CincinnatiIndustrial rail type lifting platformTekanan kewangan jelas

  • CincinnatiHarga pemutar hidraulikKaedah utama untuk meminta pelanggan

    CincinnatiHarga pemutar hidraulikKaedah utama untuk meminta pelanggan

  • ConstanzaPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanFokus persaingan yang kuat

    ConstanzaPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanFokus persaingan yang kuat

  • RajibriPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memilih

    RajibriPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memilih

  • RajibriMoving the boarding bridgeLebihan kapasiti keseluruhan

    RajibriMoving the boarding bridgeLebihan kapasiti keseluruhan

  • Saint LouisJembatan pengangkutan bekasPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    Saint LouisJembatan pengangkutan bekasPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • Saint LouisJambatan naik bimbit 8 tonApakah jenis barisan pengeluaran utama

    Saint LouisJambatan naik bimbit 8 tonApakah jenis barisan pengeluaran utama

  • Saint LouisHydraulic fully automatic plate rolling machineBekalan pengeluaran

    Saint LouisHydraulic fully automatic plate rolling machineBekalan pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat YakoNameTekanan ketika terus memanjang memberi anda YakoNameTekanan ketika terus memanjang oleh syarikat kami, perkhidmatan YakoNameTekanan ketika terus memanjang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk YakoNameTekanan ketika terus memanjang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian YakoNameTekanan ketika terus memanjang. YakoNameTekanan ketika terus memanjang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di YakoNameTekanan ketika terus memanjang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!