WauBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPengurusan integriti

  • masa pelepasan:2022-09-08 23:24:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:201
  • Penerangan pantas:

    Wau,WauPeranti Transformer,Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil kebanyakan bunyi terse

Kandungan artikel
WauPeranti Transformer,

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak,WauStruktur pengubah jenis minyak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

WauDi atas dan tengah tangki minyak pengubah,WauKuasa pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage resulting in insulation damage.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Jhang SadrApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Apa peranan penting pengubah kuasa


WauBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPengurusan integriti



& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

NyahkiraTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, dan wayar mendarat, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


WauBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPengurusan integriti



Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Pengurusan jujurPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Pasar pengubah dalaman lambat

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

WauBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

BenjinMaklumat produk lain
  • BrusselsGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiBagus untuk menaikkan kenaik

    BrusselsGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiBagus untuk menaikkan kenaik

  • BrusselsFully automatic reclaimerHarga meningkat

    BrusselsFully automatic reclaimerHarga meningkat

  • Vila AltagraciaPengubah 110kVAnalisis prestasi biasa

    Vila AltagraciaPengubah 110kVAnalisis prestasi biasa

  • NicastroPlatform angkat tetap hidraulikBagaimana meningkatkan industri pada tahun baru

    NicastroPlatform angkat tetap hidraulikBagaimana meningkatkan industri pada tahun baru

  • NicastroJenis bergerak hidraulik paksi naikPembalikan

    NicastroJenis bergerak hidraulik paksi naikPembalikan

  • SzarvasJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian

    SzarvasJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian

  • SzarvasHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahSpesifikasi pemeriksaan

    SzarvasHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahSpesifikasi pemeriksaan

  • SzarvasHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahApakah peningkatan pada tahun baru

    SzarvasHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahApakah peningkatan pada tahun baru

  • segera:Peringatan: Maklumat WauBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPengurusan integriti memberi anda WauBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPengurusan integriti oleh syarikat kami, perkhidmatan WauBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPengurusan integriti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WauBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPengurusan integriti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WauBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPengurusan integriti. WauBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPengurusan integriti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WauBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPengurusan integriti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!