Canning ValeSuhu pengubah jenis kering piawaiApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori

  • masa pelepasan:2022-09-06 15:12:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:308
  • Penerangan pantas:

    Canning Vale, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga

Kandungan artikel
biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi,Canning ValePenukar kotak pengubah jenis kering, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

OurensePembuat pengubah jenis kering

Pengubah kuasa

Apa peranan penting pengubah kuasa


Canning ValeSuhu pengubah jenis kering piawaiApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh,Canning ValePenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnya, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV,Canning ValePembuat pengubah bekalan kuasa, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Pemeriksaan prosesUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Perubah telinga pemeriksaan

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Canning ValeBerapa banyak pengubah kuasa

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup iaitu ruang izolasi.

BenjinMaklumat produk lain
  • CesenaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikApakah kaedah pengesanannya

    CesenaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikApakah kaedah pengesanannya

  • CesenaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiCorak pasaran perkhidmatan

    CesenaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiCorak pasaran perkhidmatan

  • PunoModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringPelaburan dan industri tetap menjadi tumpuan

    PunoModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringPelaburan dan industri tetap menjadi tumpuan

  • ZaandamPlatform penangkapan diri hidraulikLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

    ZaandamPlatform penangkapan diri hidraulikLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

  • ZaandamPembuat paksi naikBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan

    ZaandamPembuat paksi naikBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan

  • TorinoAngkat jambatan naik bimbit hidraulikRintangan suhu tinggi yang baik

    TorinoAngkat jambatan naik bimbit hidraulikRintangan suhu tinggi yang baik

  • TorinoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPendekatan yang saling mengunt

    TorinoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPendekatan yang saling mengunt

  • TorinoPlatform penangkapan gaya tahapKendalikan operasi

    TorinoPlatform penangkapan gaya tahapKendalikan operasi

  • segera:Peringatan: Maklumat Canning ValeSuhu pengubah jenis kering piawaiApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori memberi anda Canning ValeSuhu pengubah jenis kering piawaiApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori oleh syarikat kami, perkhidmatan Canning ValeSuhu pengubah jenis kering piawaiApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Canning ValeSuhu pengubah jenis kering piawaiApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Canning ValeSuhu pengubah jenis kering piawaiApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori. Canning ValeSuhu pengubah jenis kering piawaiApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Canning ValeSuhu pengubah jenis kering piawaiApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!