SaadaPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringkualiti tinggi

  • masa pelepasan:2022-09-06 10:01:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:607
  • Penerangan pantas:

    Saada,kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dala

Kandungan artikel

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik,SaadaPengubah ujian jenis kering, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

SaadaIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

TamborilTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Oil leakage of cast iron parts

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.


SaadaPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringkualiti tinggi



Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Pasar pengubah dalaman lambat

Kilang pengubah kuasa

Kualiti yang hebatBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Pada pengurusan muatan:

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


SaadaPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringkualiti tinggi



Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Kerja kerjaCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi,SaadaPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyak,SaadaAplikasi pengubah jenis kering, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

SaadaApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

BenjinMaklumat produk lain
  • BogotaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikFaktor mempengaruhi harga

    BogotaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikFaktor mempengaruhi harga

  • BogotaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

    BogotaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

  • BogotaPemutar hidraulik bijiFaktor yang mempengaruhi produktiviti

    BogotaPemutar hidraulik bijiFaktor yang mempengaruhi produktiviti

  • New OrleansPlatform angkat hidraulikSpesifikasi pemeriksaan

    New OrleansPlatform angkat hidraulikSpesifikasi pemeriksaan

  • New OrleansFixed hydraulic boarding bridgeReka bentuk dan pemilihan

    New OrleansFixed hydraulic boarding bridgeReka bentuk dan pemilihan

  • BudaorsBridge Mobile Boarding BridgePengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering

    BudaorsBridge Mobile Boarding BridgePengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering

  • BudaorsPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa pengetahuan yang patut dipelajari

    BudaorsPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa pengetahuan yang patut dipelajari

  • BudaorsPenggunaan rumah tangga lif penglihatanTeknologi pemotongan

    BudaorsPenggunaan rumah tangga lif penglihatanTeknologi pemotongan

  • segera:Peringatan: Maklumat SaadaPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringkualiti tinggi memberi anda SaadaPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringkualiti tinggi oleh syarikat kami, perkhidmatan SaadaPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringkualiti tinggi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SaadaPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringkualiti tinggi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SaadaPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringkualiti tinggi. SaadaPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringkualiti tinggi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SaadaPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringkualiti tinggi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!