BoysunPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyakLangkah pengoptimuman tahap

  • masa pelepasan:2022-09-05 16:34:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:226
  • Penerangan pantas:

    Boysun,Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau

Kandungan artikel

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

After hours of continuous trial operation with a certain load, and the transformer will turn to all normal operation.

BoysunSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

SeraingKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV,BoysunPengubah jenis kering 480v, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Lepaskan skru inti


BoysunPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyakLangkah pengoptimuman tahap



Pembuat pengubah jenis kering

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering,BoysunPengubah distribusi tenaga tinggi, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas dll.

Oil leakage of cast iron parts

pengurusan perantiGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.


BoysunPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyakLangkah pengoptimuman tahap



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

kualitiKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Sebenarnya,BoysunPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenaga, selain dari aplikasi Biro Kewangan, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

BoysunSolusi bunyi pengubah jenis kering

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

BenjinMaklumat produk lain
  • RadomskoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPenggunaan dan penyelenggaraan

    RadomskoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPenggunaan dan penyelenggaraan

  • RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar

    RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar

  • MeletzPlatform type hydraulic boarding bridgeProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

    MeletzPlatform type hydraulic boarding bridgeProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

  • MeletzHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanOperasi khusus industri

    MeletzHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanOperasi khusus industri

  • MeletzTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platBagaimana menangani pelbagai kesukara

    MeletzTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platBagaimana menangani pelbagai kesukara

  • San JosecitoKomposisi pengubah kuasa jenis keringBekalan

    San JosecitoKomposisi pengubah kuasa jenis keringBekalan

  • KeszthelyPlatform penangkapan diri hidraulikPembangunan jenama yang baik

    KeszthelyPlatform penangkapan diri hidraulikPembangunan jenama yang baik

  • KeszthelyJembatan naik automatikDaya saing dalam penyelenggaraan harian

    KeszthelyJembatan naik automatikDaya saing dalam penyelenggaraan harian

  • segera:Peringatan: Maklumat BoysunPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyakLangkah pengoptimuman tahap memberi anda BoysunPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyakLangkah pengoptimuman tahap oleh syarikat kami, perkhidmatan BoysunPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyakLangkah pengoptimuman tahap dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BoysunPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyakLangkah pengoptimuman tahap, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BoysunPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyakLangkah pengoptimuman tahap. BoysunPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyakLangkah pengoptimuman tahap di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BoysunPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyakLangkah pengoptimuman tahap, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!