QibrayPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanokey

  • masa pelepasan:2022-09-05 15:54:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:327
  • Penerangan pantas:

    Qibray, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi terting

Kandungan artikel
China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia projek percubaan penghantaran UHV pertama China, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

KisumuProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar,QibrayPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendah, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


QibrayPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanokey



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ,QibrayPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkan, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Menghormati pelangganTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.


QibrayPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanokey



Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Kualiti tinggi dan harga rendahCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah,QibrayMengulangi pengubah distribusi, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

QibraySemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

BenjinMaklumat produk lain
  • ZabureIndustrial rail type lifting platformApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    ZabureIndustrial rail type lifting platformApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • ZabureLift hidraulik menegakpengetahuan

    ZabureLift hidraulik menegakpengetahuan

  • SouthamptonPengubah bekalan kuasaTeknik membongkok

    SouthamptonPengubah bekalan kuasaTeknik membongkok

  • MesworthPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilPersekitaran mana yang sesuai untuk

    MesworthPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilPersekitaran mana yang sesuai untuk

  • MesworthPenghasilan jambatan naikApakah kegagalan perisian yang biasa berlaku pada sistem

    MesworthPenghasilan jambatan naikApakah kegagalan perisian yang biasa berlaku pada sistem

  • Lapangan Terbang Munich-RiemJembatan naik hidraulik bergerakApa kelebihan dan kelebihan mereka

    Lapangan Terbang Munich-RiemJembatan naik hidraulik bergerakApa kelebihan dan kelebihan mereka

  • Lapangan Terbang Munich-RiemJambatan naik bimbit 8 tonCara merawat pembinaan peraturan pasaran

    Lapangan Terbang Munich-RiemJambatan naik bimbit 8 tonCara merawat pembinaan peraturan pasaran

  • Lapangan Terbang Munich-RiemLift kecil dupleks rumah tanggaAnalisis keadaan semasa pengesanan cacat

    Lapangan Terbang Munich-RiemLift kecil dupleks rumah tanggaAnalisis keadaan semasa pengesanan cacat

  • segera:Peringatan: Maklumat QibrayPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanokey memberi anda QibrayPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanokey oleh syarikat kami, perkhidmatan QibrayPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanokey dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk QibrayPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanokey, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian QibrayPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanokey. QibrayPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanokey di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di QibrayPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanokey, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!