MurgabPengubah tiga fasa 480v hingga 380VMasalah dan jalan penyelesaian

  • masa pelepasan:2022-09-05 12:05:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:502
  • Penerangan pantas:

    Murgab,Untuk pemasangan tongkat kilat ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kerin

Kandungan artikel

Untuk pemasangan tongkat kilat ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa,MurgabPemilihan pengubah jenis kering, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

MurgabSistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Apa peranan penting pengubah kuasa

AbonyGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


MurgabPengubah tiga fasa 480v hingga 380VMasalah dan jalan penyelesaian



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Petikan terakhirPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.


MurgabPengubah tiga fasa 480v hingga 380VMasalah dan jalan penyelesaian



Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Selamat datang untuk bertanyaSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan,MurgabPengubah 2200 minyak yang ditenggelamkan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak,MurgabDimensi garis luar bagi pengubah jenis kering 2500kVA, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

BenjinMaklumat produk lain
  • PhoenixJembatan naik hidraulik bergerakCara bermain kesan pelindung yang baik

    PhoenixJembatan naik hidraulik bergerakCara bermain kesan pelindung yang baik

  • PhoenixPlatform mengangkat selai aluminium elektrikDi mana saya bekerja

    PhoenixPlatform mengangkat selai aluminium elektrikDi mana saya bekerja

  • PhoenixPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaProses rawatan permukaan

    PhoenixPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaProses rawatan permukaan

  • Delta del TigrePengubah bekalan kuasaPenyelenggaraan yang tidak mencukupi, berhati-hati dengan emosi

    Delta del TigrePengubah bekalan kuasaPenyelenggaraan yang tidak mencukupi, berhati-hati dengan emosi

  • XinjiangPlatform angkat hidraulik elektrik tetapAkan menghadapi cabaran besar

    XinjiangPlatform angkat hidraulik elektrik tetapAkan menghadapi cabaran besar

  • XinjiangTruck boarding bridgeTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul

    XinjiangTruck boarding bridgeTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul

  • PaksJembatan naik hidraulik bergerakMeningkatkan produktiviti

    PaksJembatan naik hidraulik bergerakMeningkatkan produktiviti

  • PaksPlatform mengangkat tali aluminumKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

    PaksPlatform mengangkat tali aluminumKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

  • segera:Peringatan: Maklumat MurgabPengubah tiga fasa 480v hingga 380VMasalah dan jalan penyelesaian memberi anda MurgabPengubah tiga fasa 480v hingga 380VMasalah dan jalan penyelesaian oleh syarikat kami, perkhidmatan MurgabPengubah tiga fasa 480v hingga 380VMasalah dan jalan penyelesaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MurgabPengubah tiga fasa 480v hingga 380VMasalah dan jalan penyelesaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MurgabPengubah tiga fasa 480v hingga 380VMasalah dan jalan penyelesaian. MurgabPengubah tiga fasa 480v hingga 380VMasalah dan jalan penyelesaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MurgabPengubah tiga fasa 480v hingga 380VMasalah dan jalan penyelesaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!