GazanjykPengubah terbenam minyakSebab utama soalan

  • masa pelepasan:2022-09-05 11:39:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:327
  • Penerangan pantas:

    Gazanjyk,Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan ant

Kandungan artikel

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

GazanjykPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Therefore,GazanjykPengubah jenis kotak 1250,GazanjykGambar pengubah kuasa, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

KonjicSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.


GazanjykPengubah terbenam minyakSebab utama soalan



Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

PerincianMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Sebab api dalam pengubah kuasa

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


GazanjykPengubah terbenam minyakSebab utama soalan



Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

GazanjykApa peranan penting pengubah kuasa

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

BenjinMaklumat produk lain
  • Fort WorthJembatan naik bimbitApa pendapat kamu

    Fort WorthJembatan naik bimbitApa pendapat kamu

  • Fort WorthLif dua tingkat rumahAplikasi dalam industri kimia

    Fort WorthLif dua tingkat rumahAplikasi dalam industri kimia

  • BayaguanaPengubah bekalanPeningkatan kecekapan pengeluaran industri

    BayaguanaPengubah bekalanPeningkatan kecekapan pengeluaran industri

  • SatruvillePlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaPertikaian dalam bidang perdagangan

    SatruvillePlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaPertikaian dalam bidang perdagangan

  • SatruvillePembelian jambatan naik tetapIndustri dikeluarkan

    SatruvillePembelian jambatan naik tetapIndustri dikeluarkan

  • HanoverJembatan pengangkutan yang tetapApa yang harus diberi perhatian dalam pembinaan

    HanoverJembatan pengangkutan yang tetapApa yang harus diberi perhatian dalam pembinaan

  • HanoverJembatan naik bimbit 10 tonApakah kelebihan strukturnya

    HanoverJembatan naik bimbit 10 tonApakah kelebihan strukturnya

  • HanoverLif duduk rumah.Proses pengacuan adalah berbeza

    HanoverLif duduk rumah.Proses pengacuan adalah berbeza

  • segera:Peringatan: Maklumat GazanjykPengubah terbenam minyakSebab utama soalan memberi anda GazanjykPengubah terbenam minyakSebab utama soalan oleh syarikat kami, perkhidmatan GazanjykPengubah terbenam minyakSebab utama soalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GazanjykPengubah terbenam minyakSebab utama soalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GazanjykPengubah terbenam minyakSebab utama soalan. GazanjykPengubah terbenam minyakSebab utama soalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GazanjykPengubah terbenam minyakSebab utama soalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!