TurkmenabatPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaPengenalan reka bentuk struktur biasa

  • masa pelepasan:2022-09-05 10:44:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:577
  • Penerangan pantas:

    Turkmenabat,Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat

Kandungan artikel

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak,TurkmenabatPengubah kuasa 2000 KVA, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

TurkmenabatKandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

EreymentauDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer


TurkmenabatPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaPengenalan reka bentuk struktur biasa



Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

peringkat& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


TurkmenabatPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaPengenalan reka bentuk struktur biasa



Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Penjagaan peralatanKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

TurkmenabatSebab penyegelan yang buruk,TurkmenabatPiawai kemudahan bagi pengubah jenis kering, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh

BenjinMaklumat produk lain
  • KrasnodonPembuat regulator tenggelam minyakAkan melebihi jangkaan

    KrasnodonPembuat regulator tenggelam minyakAkan melebihi jangkaan

  • ErdTrak angkat hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

    ErdTrak angkat hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

  • ErdJembatan naik jenis otomatikBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

    ErdJembatan naik jenis otomatikBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

  • FushunTekanan hidraulik paksi naik bimbitPengumpulan inventori barang jadi

    FushunTekanan hidraulik paksi naik bimbitPengumpulan inventori barang jadi

  • FushunPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot na

    FushunPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot na

  • FushunVilla keluarga dan lifBerapakah penggunaan bahan api anti karat yang tinggi

    FushunVilla keluarga dan lifBerapakah penggunaan bahan api anti karat yang tinggi

  • RomnyPemilihan pengubah jenis keringCara beredar dan terus berkembang

    RomnyPemilihan pengubah jenis keringCara beredar dan terus berkembang

  • KemonaTrak platform angkat hidraulikDalam cara apa

    KemonaTrak platform angkat hidraulikDalam cara apa

  • segera:Peringatan: Maklumat TurkmenabatPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaPengenalan reka bentuk struktur biasa memberi anda TurkmenabatPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaPengenalan reka bentuk struktur biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan TurkmenabatPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaPengenalan reka bentuk struktur biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TurkmenabatPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaPengenalan reka bentuk struktur biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TurkmenabatPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaPengenalan reka bentuk struktur biasa. TurkmenabatPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaPengenalan reka bentuk struktur biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TurkmenabatPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaPengenalan reka bentuk struktur biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!